سفارشات خود را برای بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

چگونه اصل بودن توپ والیبال مولتن را تشخیص دهیم؟

چگونه اصل بودن توپ والیبال مولتن را تشخیص دهیم؟

مولتن یکی از معتبرترین و معروف ترین برند های تولید توپ های والیبال است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا به بازار معرفی کرده و محبوبیت زیادی دارد. به دلیل همین محبوبیت، توپ های قلابی زیادی با این برند در بازار وجود دارد که خرید توپ والیبال مولتن اصل را به معضلی تبدیل کرده است. ما در این مقاله روش هایی به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها به راحتی بتوانید توپ مولتن اصل را از غیر آن تشخیص دهید.

شماره بارکد و کشور سازنده

برخلاف تصور اشتباه اکثریت افراد که گمان می کنند توپ والیبال مولتن تولید شده در کشور ژاپن می باشد، مولتن برندی تایلندی است و تمام کارخانه های تولید کننده محصولات مولتن در تایلند هستند و توپ های والیبالی که ساخته هر کشور دیگری از جمله پاکستان و چین و حتی ژاپن است، اصلی نیستند. همچنین در توپ های اصل مولتن، بارکد به صورت مرتب و خوانا درج شده در حالی که در محصولات فیک، یا نوشته ها ناخواناست و با چسب پوشیده شده و یا بارکد به صورت دستی درج شده است.

رنگ توپ و نوشته های روی آن

توپ مولتن اصل رنگی شفاف و یکپارچه دارد در حالی که رنگ نسخه های تقلبی و فیک به گونه ای است که انگار بر روی توپ معمولی چاپ شده است و شفافیت نسخه های اصلی را ندارد. در توپ مولتن اصل نوشته ها به رنگ مشکی خاصی حک شده است که در نسخه های غیر اصل، نوشته ها چاپ شده و کم رنگ تر هستند. البته نسخه چینی از این لحاظ به نسخه اصلی نزدیک تر است.

چگونه اصل بودن توپ والیبال مولتن را تشخیص دهیم؟

طراحی و تکنولوژی چسباندن پنل ها

در توپ های مولتن اصل لایه ها به سبک خاصی و با تکنولوژی های مدرنی به صورت لایه لایه به هم چسبیده اند و این ساختار خاص باعث شده تا حرکت آیرودینامیک توپ فوق العاده باشد. در حالی که توپ های فیک فاقد این خصوصیت بوده و صرفا یک توپ معمولی با ظاهری چاپی می باشند.

محل باد کردن توپ

مولتن توپ های خود را به صورت باد نشده عرضه می کند و محل باد کردن توپ پلمپ است اما توپ های فیک معمولا به صورت باد شده فروخته می شوند.

چگونه اصل بودن توپ والیبال مولتن را تشخیص دهیم؟

اصولا به دلیل ظرافت در طراحی و کیفیت مواد اولیه، محصولات اصل از غیر اصل به راحتی قابل تشخیص است که با 4 روشی که در بالا معرفی کردیم، از این به بعد به خوبی می توانید توپ های والیبال مولتن اصل را از فیک تشخیص داده و دیگر محصولات بی کیفیت و تقلبی را به جای محصولات اصلی خریداری نکنید.

در صورتی که تصمیم به خریداری توپ والیبال مولتن اصل دارید، سری به فروشگاه ورزکالا بزنید تا با اطمینان خاطر از اورجینال بودن محصول، این توپ را در مناسب ترین قیمت خریداری کرده تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

واتساپ
ایمیل
لینکدین
تلگرام
فیس بوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفت =

سبد خرید
بدلیل نوسانات قیمت ارز قبل از خرید لطفا قیمت را با مرکز تماس ورزکالا به شماره 02166475791 چک بفرمایید
بدلیل نوسانات قیمت ارز قبل از خرید لطفا قیمت را با مرکز تماس ورزکالا به شماره 02166475791 چک بفرمایید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من