سفارشات خود را برای بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

بهترین راکت های تنیس

بهترین راکت های تنیس

نوع و قابلیت های راکتی که تنیسور استفاده می کند در توانمندی و موفقیت او موثر است؛ به این ترتیب که اگر تنیسور از راکت مناسب استفاده کند می تواند در مدت زمان کمتری عملکرد خود را بهبود دهد. در سال 2021 بهترین راکت های تنیس به بازار عرضه شدند که تکنیک ها و فنون مدرن و تکنولوژی های پیشرفته ای در طراحی و ساخت آن ها به کار رفته و راکت هایی قدرتمند و سبک هستند.

بهترین راکت های تنیس در ابعاد متفاوتی عرضه می شوند اما اندازه کامل آن ها حداقل 27 اینچ طول دارد که در این مطلب ما این نوع از راکت ها را بررسی می کنیم. البته اگر نیاز به راهنمایی در خصوص راکت های مناسب کودکان و یا راکت هایی که افراد مبتدی با آن بهتر قادر به یادگیری هستند می باشید، می توانید مطلب مربوط به آن را در سایت ما مطالعه کنید.

در بررسی بهترین راکت تنیس چند فاکتور تعیین کننده و مهم هستند. به طور کلی راکت های تنیس چهار نوع هستند که هر کدام از آن ها برای سبک خاصی از بازی مناسب بوده و تنیسور را در اجرای هر چه بهتر حرکات یاری می رساند. این چهار نوع عبارتند از قدرت، کنترل، توئینر و فریم های بازیکنان مدرن. بازیکن با توجه به سبک بازی خود و انتظاراتی که از راکت تنیس دارد، باید ویژگی های هریک را مورد بررسی قرار داده و مناسب ترین راکت را برای خود برگزیند.

اگر شما از بازیکنان با سابقه تنیس هستید و قصد تعویض راکت خود را دارید، برای اینکه بهترین راکت تنیس را در تهیه راکت بعدی خود داشته باشید، ابتدا نقاط قوت و ضعف راکت فعلی خود را مرور کرده و مشخص کنید که کدام ویژگی های آن را در راکت بعدی خود هم می خواهید. مثلا اگر از جمله بازیکنانی هستید که کنترل و احساس امضای شما در بازی است، از ویژگی نقطه داده برای دقت تصمیم گیری استفاده کنید. نکته ای که در تهیه راکت بسیار مهم می باشد این است که بازیکن احساس بالایی را با راکت تجربه کند.

در مقایسه بین بهترین راکت های تنیس متوسط و پیشرفته، هر چند دسته دوم ویژگی هایی از قبیل وزن بیشتر، اندازه سر کوچکتر،الگوی رشته تنگ تر و فریم نازک تر دارند اما بسیاری از راکت ها برای بازی در هر دو سطح متوسط و پیشرفته مناسب هستند.

در بررسی عملکرد بهترین راکت های تنیس شش معیار مورد توجه قرار می گیرد: قدرت، کنترل، راحتی، لمس، قابلیت مانور و ثبات. در زیر هر یک از این معیارها را با هم بررسی می کنیم.

قدرت بهترین راکت های تنیس
کنترل بهترین راکت های تنیس
راحتی بهترین راکت های تنیس

قدرت

هرچند بازیکنان حرفه ای با هر راکتی قادر خواهند بود ضرباتی سخت زده و تکنیک های مناسبی اجرا کنند، اما اجرای یک بازی حرفه ای با برخی از راکت ها راحت تر است. بهترین راکت های تنیس قدرتی اندازه سر بزرگ تر، قاب های سفت و سخت تر و طول بیشتر هستند.

کنترل

هر چه تجربه تنیسور بالاتر می رود کنترل هم افزایش پیدا می کند و می تواند توپ را بهتر هدایت کرده و آن را در همان جایی که می خواهد، بنشاند. بهترین راکت های تنیس که کنترل مناسبی را در اختیار بازیکن قرار می دهند، تکنیک و مهارت بازیکنان با تجربه را برای تولید سرعت ارتقا می دهد. از جمله ویژگی های این نوع راکت های کنترلی می توان به فریم های نازک، قاب های سفت و سخت، اندازه سر کوچکتر و الگوهای رشته ای محکم تر اشاره کرد.

راحتی

تنیسور ها راحتی راکت ها را براساس ضربه وارد شده به بازوی خود هنگام ضربه به توپ و یا لرزش پس از ضربه به توپ تعیین می کنند. البته برخی از بازیکنان راحتی را براساس نسبت وزن راکت به قدرت می سنجند. ویژگی های این نوع از بهترین راکت های تنیس از جمله این است که سنگین تر و انعطاف پذیر ترند و برای جذب شوک، وزن اضافی را به سمت دسته هدایت می کند.
احساس و لمس بهترین راکت های تنیس
قابلیت مانور بهترین راکت های تنیس
ثبات بهترین راکت های تنیس

احساس و لمس

تشخیص لمس و احساس اندکی دشوار است و معمولا با احساس کنترل و اتصال سنجیده می شود. راکت هایی با لمس توسعه یافته اغلب وزن بیشتری دارند، اندازه سر آن ها ک.چگ تر است و قاب هایی انعطاف پذیر دارند.

قابلیت مانور

راکت هایی که وزن کمتری دارند و احساس سبکی را برای بازیکن به همراه می آورند، قابلیت مانور بیشتر و تغییر جهت آسان تر راکت را ممکن می کنند. قابلیت مانور ناشی از وزن کلی راکت و توزیع وزن و تعادل فریم است و با HL نشان داده می شود.

ثبات

راکت های تنیسی که از ویژگی ثبات برخوردارند، حس مثبت و قوام را ایجاد می کنند. این راکت ها وزن بیشتر، سر های کوچک تر و قاب های سفت تری دارند.

تا اینجا نگاهی کلی به انواع مختلف راکت های تنیس و ویژگی های هر یک داشتیم. اکنون 12 مورد از بهترین راکت های سال 2021 را با هم بررسی می کنیم:

راکت تنیس 19*16 Babolat Pure Strike

این راکت تنیس که چندین سال متوالی است که به عنوان بهترین راکت تنیس شناخته می شود، در سال 2021 و با معرفی نسل 3 به موفقیتی بیش از پیش دست یافته است. آنچه باعث جذابیت و محبوبیت فوق العاده راکت Pure Strike شده است، قابلیت های آن در سبک ها و سطوح بازی متفاوت است. این راکت که وزن آن 11.4 اونس و اندازه سر آن 98 اینچ است، بازی لذت بخشی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد و کسب امتیاز آسان را برای آن ها ممکن می سازد. بازیکنانی که تکنیک بازی آن ها حمله به تور بوده و راکت تنیس متعادلی می خواهند که از طیف وسیعی از ضربات پشتیبانی کند، راکت 19*16 Babolat Pure Strike را بسیار مناسب و کارآمد خواهند دانست.پ

این راکت بخشی از قابلیت های خود را مدیون فناوری های متعددی است که طراحی و ساخت آن به کار رفته است. از جمله این فناوری ها می توان به فناوری Woofer (باعث آزادی حرکت رشته ها و در نتیجه قدرت بالاتر و شوک کمتر می شود)، فناوری FSI Power (باعث فاصله بیشتر بین رشته های متقاطع و در نتیجه قدرت، چرخش و راحتی بیشتر می شود)، فناوری C2 Pure Feel (ماده لاستیکی است که در موقعیت ساعت 3 و 9 روی قابل اعمال شده و نرمی راکت را افزایش می دهد) و ساخت قاب ترکیبی (کنترل و قدرت را در ارتباط با هم افزایش داده و احساس و دقت را در حد قابل توجهی بالا می برد) اشاره کرد.

اندازه سر راکت 19*16 Babolat Pure Strike معادل 632.26 سانتی متر مربع، طول آن 68.58 سانتی متر، تعادل آن points HL 4، وزن 323 گرم، وزن سوئینگ 327، سفتی 66، عرض فریم 21/23/21 میلی متر و الگوی رشته آن 16 اصلی / 19 صلیب می باشد.

راکت تنیس Babolat Pure Aero 2019

یکی از برجسته ترین ویژگی های این راکت که باعث محبوبیت آن شده است، در کنار استفاده رافائل از این راکت، توانایی است که در تولید تاپسین دارد. در سال 2019 این راکت اصلاحاتی را پشت سر گذاشت و سفتی آن از 69 به 67 کاهش پیدا کرد که باعث افزایش کنترل تنیسور شد. همچنین فناوری Cortex Pure Feel را در موقعیت ساعت 3 و 9 بالای دسته راکت و لبه های سر راکت افزود که باعث کاهش لرزش ضربه می شود. فناوری Carbon Ply به کار رفته در این راکت باعث می شود تا کنترل ارتقا پیدا کرده و پیچ و تاب کاهش بیابد. در راکت Babolat Pure Aero 2019 الگوی رشته باز 16*19 و فناوری FSI Spin Babolat اعمال شده که بین سیم های عرضی 5 و 12 فاصله بیشتری ایجاد کرده و گروت های بیضی را بزرگ تر می کند. این تکنولوژی باعث حرکت آزادانه رشته ها و عقب رفتن آن ها می شود. همچنین سبب می شود تا راکت قابلیت بیشتری در تولید تاپسین داشته باشد. مجموع این قابلیت ها و ویژگی ها به همراه تکنولوژی Woofer، اندازه سر معادل 100 اینچ و فریم سفت این راکت را به انتخابی بسیار خوب برای بازی پایه مدرن تبدیل می کند.

طراحی قاب این راکت Babolat 3 Aeromodular می باشد که شکل و فرم قاب را تغییر داده و سرعت آن را تا حد زیادی افزایش می دهد. از نظر وزن و ابعاد، اندازه سر راکت تنیس Babolat Pure Aero 2019 معادل 645.16 سانتی متر مربع، طول 68.58 سانتی متر، تعادل 4 Point HL، وزن 371.51 گرم، وزن سوئینگ 324، سفتی 67، عرض فریم 23/26/23 میلی متر و الگوی رشته 16 اصلی / 19 صلیب می باشد.

در مجموع این راکت قابلیت های بسیار زیادی دارد که باعث شده تا بازیکنان مطرحی از جمله Rafael Nadal، Catherine (Cici) Bellis،Jennifer Brady، Danielle Collins و Benoit Paire در رقابت های خود از آن استفاده کنند.

 
 

 

 

راکت تنیس Wilsom Pro Staff 97 v 13

در راکت Wilsom Pro Staff 97 v 13  برخلاف نسخه های قبلی از Countevail استفاده نشده و این موضوع یکی از دلایلی است که Wilsom Pro Staff 97 v 13 به یکی از مورد انتظار ترین راکت ها تبدیل شده بود. اندازه سر این راکت 97 اینج است و الگوی رشته ای آن 19*16 می باشد. این راکت با وجود وزن 11.7 اونسی راکتی سنگین محسوب می شود اما فریم pt 7 آن قدرت مانوری مناسبی به آن می دهد؛ به طوری که چرخش معقول آن 321 است.

از برجسته ترین تغییراتی که در راکت Wilsom Pro Staff 97 v 13 اعمال شده، به کار گیری گرافیت بافته شده و آزمایش Kevlar بافته شده است که در کل قاب اجرا می شود. تغییر زاویه بافت به 45 درجه به عنوان بخشی از تقویت کننده Braid 45 باعث بهبود احساس و ضربه به توپ می شود.

در راکت Wilsom Pro Staff 97 v 13 از تکنولوژی Wilson String Mapping استفاده شده که منجر به کنترل بیشتر می شود و با بالابردن تراکم تخته رشته ای، احساس را بهبود می دهد. چرخشی که این راکت ارائه می دهد همراه با کاهش پیچشی که در اثر ضربه به وجود می آید، باعث افزایش ثبات می شود.

از جمله پررنگ ترین نقاط قوت راکت Wilsom Pro Staff 97 v 13 می توان به کنترل بالا، لمس و احساس عالی به ویژه در ضربات نزدیک به تور، مانور فوق العاده حتی با وجود وزن سنگین اشاره کرد.

اما در کنار این نقاط قوت، راکت Wilsom Pro Staff 97 v 13 نقطه ضعفی هم دارد که نتیجه تمرکز بسیار بر کنترل است. به عبارت دیگر این راکت قدرت چندانی در اختیار بازیکن قرار نمی دهد و بازیکن خود باید سرعت مدنظر خود را ایجاد نماید.

از نظر وزن و ابعاد، راکت ویلسون پرو استاف 97 طولی معادل 68.58 سانتی متر، اندازه سر 625.81 سانتی متر مربع، تعادل HL 7، وزن 332 گرم، وزن سوئینگ 321، سفتی 66، عرض پرتو 21.5/21.5/21.5 میلی متر و الگوی رشته 16 اصلی / 19 صلیب دارد.

این راکت کارآمد مورد استفاده بازیکنان زیادی از جمله راجر فدرر، روبرتو باوتیستا آگوت، خوان مارتین دل پوترو و گریگور دیمیتروف قرار گرفته و بازی های مهجی و نفس بری با آن به اجرا گذاشته شده است.

راکت تنیس Head Gravity Pro

کنترل، ثبات و راحتی از جمله مزایایی است که استفاده از راکت Head Gravity Pro برای بازیکن به ارمغان می آورد. فریم نازک 20 میلی متر، الگوی رشته تنگ 18 20، وزن رشته 11.7 اونس و درجه سخت 62 کنترل بسیار مناسبی به این راکت بخشیده و بازیکنانی که از سرعت در ضربات خود استفاده می کنند از بازی با این راکت احساس رضایت بالایی خواهند داشت.

از نظر وزن و ابعاد، اندازه سر این راکت 645.16 سانتی متر مربع، طول 68.58 سانتی متر، تعادل HL 6، وزن 332 گرم، وزن سوئینگ 332، سفتی 62، عرض پرتو 20/20/20 میلی متر و الگوی رشته 18 اصلی/20 صلیب می باشد.

از جمله بازیکنانی که از راکت Head Gravity Pro استفاده کرده اند الكساندر زورف و آندری روبلف می باشند.

راکت تنیس Yonex EZONE 98

Yonex EZONE 98 راکتی استثنائی و همه فن حریف است و تعادل بسیار بالایی دارد. این راکت با برخورداری از نقاط قوت حداکثری و نقاط ضعف حداقلی بازیکنان در سبک های مختلف را راضی نگه می دارد.

راکت های سنتی بیضی شکل هستند اما راکت های یونکس ایزومتریک یا مربع شکل هستند که باعث می شود تا سوئیت پونت 7 درصد افزایش پیدا کند که با توجه به کوچک بودن سر این راکت که معادل 98 اینچ است، فوق العاده است. آخرین نسل از راکت های Yonex EZONE 98 دارای سیستم Liner Tech Grommet است که دارای سوراخ های زیادی می باشد و قدرت را راحتی را افزایش می دهد. همچنین در کناره ها و پایین سر راکت پین های بدون شوک به روز شده و باعث می شود تا هنگام ضربه به توپ شوک و لرزش برطرف شود. در راکت Yonex EZONE 98 فیبر کربن توسعه یافته به نام M40X استفاده شده و ثبات، انعطاف پذیری، قدرت و کنترل را برای بازیکن فراهم می کند.

Yonex EZONE 98 مانند نسخه قبلی، بیضی شکل است و با داشتن گوشه هایی گرد، انعطاف پذیری را بالا برده و زمان سکون توپ بر راکت را افزایش می دهد و منجر به کنترل بیشتر و چرخش مناسب تر می شود. نسخه Yonex EZONE 98 2020 راحتی و احساس بیشتری را به نسبت نسخه Yonex EZONE 98 2019 ارائه می دهد چرا که از شبکه اصلاح شده Vibration Dampending Mesh در این راکت استفاده شده که لرزش را کاهش داده و کنترل را ارتقا می دهد.

نقاط قوت این راکت را می توان در کنترل بسیار زیاد به ویژه در ترکیب با پلی سفت تر و حملات زمینی قوی، دقیق و حساب شده خلاصه کرد. در مقابل از جمله نقاط ضعف این راکت نیاز به ثبات بیشتر است که البته این کمبود ثبات را صرفا بازیکنان حرفه ای که با سرعتی بالاتر از سرعت عادی ضربات خود را اجرایی می کنند، متوجه می شوند. ضمن اینکه این مسئله یا تنظیم مناسب راکت قابل رفع است. در مجموع، این راکت در زمینه های چرخش و کنترل، شاید برای بازیکنان حرفه ای راضی کننده نباشد.

از نظر وزن و ابعاد، راکت Yonex EZONE 98 اندازه سر معادل 632.26 سانتی متر، طول 68.58 سانتی متر، تعادل HL 6، وزن 320 گرم، وزن سوئینگ 317، سفتی 64، عرض پرتو 23/24/19 میلی متر و الگوی رشته 16 اصلی / 19 صلیب دارد.

نیک قیرجیوس، نائومی اوزاکا، استیو جانسون و آناستازیا سواستوا از جمله تنیسور های حرفه ای هستند که راکت Yonex EZONE 98 را در مسابقات خود به کار گرفته اند.

راکت تنیس Babolat Pure Drive 2021

یکی از خوش سابقه ترین راکت های تنیس، راکت Babolat Pure Drive است که مورد تائید بازیکنان جهانی و مشهور از جمله اندی رودیک و گاربین موگوروزا قرار گرفته است. در نسخه 2021 این راکت، اصلاحات نامحسوسی انجام شده اما این راکت همچنان به چهارچوب کلی نسخه های قبلی خود وفادار مانده است. آنچه باعث جذابیت راکت Babolat Pure Drive شده، قدرت زیاد و دسترسی آسان به تاپ اسپین می باشد که این راکت را هم برای بازیکنان حرفه ای و سطح بالا و هم برای بازیکنان پایه و مبتدی به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است.

در راکت Babolat Pure Drive فناوری های مدرنی استفاده شده که عملکرد و کارآیی آن را افزایش می دهد. از جمله FSI و Woofer که قدرت و اندازه سوئیت پوینت را بالا برده و رشته ها را در تعاملی مناسب با هم قرار می دهد و به ارتقا سطح کنترل کمک می کند.

شکل کلی راکت Babolat Pure Drive بیضی است که انعطاف پذیری را کاهش و در مقابل استحکام کلی قاب را افزایش می دهد و قدرت بیشتری را برای بازیکن به همراه می آورد. فناوری GT عامل دیگری است که به قدرت بیشتر این راکت دامن می زند و از فیبر کربن در سر راکت بهره می برد. نسخه 2021 این راکت مجهز به سیستم HTR می باشد که گرافیت قاب، استحکام و انتقال انرژی را تقویت می کند. تکنولوژی دیگری که در این راکت به کار رفته است، Pure Feel می باشد که لایه نازک از جنس لاستیک داخل گرافیت است و پوشش را تقویت کرده و احساس را به سطحی بالاتر می برد.

راکت تنیس Babolat Pure Drive از نظر وزن و ابعاد، سری به اندازه 645.16 سانتی متر مربع، طولی معادل 68.58 سانتی متر، تعادل 4HL،  وزن 317.51 گرم، وزن سوئینگ 320، سفتی 71، عرض پرتو 23/26/23 میلی متر و الگوی رشته 16 اصلی / 19 صلیب دارد.

این راکت با داشتن ویژگی ها و نقاط قوت کارآمد و عملکرد بالایی که از خود نشان داده، مورد قبول و تائید بازیکنان مطرحی از جمله فابیو فوگینی، لوکاس پوئیل، کارولینا پلیسکوا، آماندا آنیسیموا و جولیا گوگرس قرار گرفته است.

راکت تنیس Wilson Pro Staff RF97 v13

این راکت با برخورداری از چرخش مدرن و کلاسیک، نسخه ای از راکت Wilson Pro Staff 97 v13 می باشد که مورد تائید راجر فدرر قرار گرفته است. تفاوتی که این راکت با نسخه های قبلی خود دارد، ظاهر آن است و در ویژگی های عملی تفاوتی با نسخه های قبلی خود ندارد. این راکت مشکی رنگ که نوارهای مسابقه ای خاکستری و نقره ای رنگ داشته و گرافیت بافته شده قاب با روکش زرین صیقلی پوشش داده شده است، ظاهری زیبا و هیجان انگیز داشته و بازیکنان زیادی را جذب خود می کند.

وجه مشخصه راکت های مدل Pro Staff، کنترل آن است که در نتیجه استفاده از فرمولی آزمایش شده حاصل می شود. کنترلی بودن این راکت ناشی از برخورداری از گرافیت بافته شده، فریم نازک، سیستم وزن سوئینگ محیطی در موقعیت ساعت 3 و 9 و قرار گیری وزن اضافی در کناره های سر راکت، همچنین ضخامت 97 اینچ و وزن 12.6 اونس می باشد.

از جمله اصلی ترین دلایل محبوبیت راکت تنیس Wilson Pro Staff RF97 v13 Autograph در کنار کنترل و ثبات و دقت، امکان اجرای زدن ضربات نزدیک به تور می باشد؛ به این صورت که بازیکن با استفاده از این راکت قادر خواهد بود بازی خود را نزدیک به تور پیش برده و در عین حال کنترل مطلوبی را هم برای او فراهم می کند.

اما این راکت مانند همه راکت ها نقطه ضعفی هم دارد و آن سنگینی وزن Wilson Pro Staff RF97 v13 می باشد که اوج قابلیت های خود را برای بازیکنانی به نمایش می گذارد که توانایی اداره آن را داشته باشد.

از نظر وزن و ابعاد، این راکت سری به اندازه 625.81 سانتی متر مربع، طول 68.58 سانتی متر، تعادل 9HL، وزن 357 گرم، وزن سوئینگ 335، سفتی 68، عرض پرتو 21.5/21.5/21.5 میلی متر و الگوی رشته 16 اصلی / 19 صلیب دارد.

راجر فدرر، روبرتو باوتیستا آگوت، خوان مارتین دل پوترو و گریگور دیمیتروف از جمله مشهورترین و خوش آوازه ترین بازیکنانی هستند که این راکت را مورد تائید خود قرار داده اند.

راکت تنیس Wilson Clash 100

این راکت با داشتن سفتی بسیار پایین در عین ثبات بالا و احساس فوق العاده از بهترین راکت های موجود سال 2021 می باشد. به کارگیری فناوری های FreeFlex انعطاف پذیری در قاب را بالا برده و StableSmart باعث شده تا قدرت و ثبات قاب افزایش یابد. ترکیب این دو فناوری با هم سخت راکت را پایین آورده و راحتی و کنترل را برای بازیکن فراهم می کند. سر راکت با داشتن اندازه ای معادل 100 اینچ، نیروی مضاعفی را ایجاد کرده و سبکی آن قابلیت مانور را بهبود بخشیده و بازیکنانی که در سطح متوسط هستند، این راکت را راکتی بسیار کارآمد و موثر خواهند دانست.

راحتی، قابلیت مانور و چرخش مطلوب از جمله ویژگی های مثبت این راکت می باشد. از نظر وزن و ابعاد، راکت Wilson Clash 100 سر 645.16 سانتی متر مربع، طول 68.58 سانتی متر، تعادل VHL، وزن 312 گرم، وزن سوئینگ 312، سفتی 55، عرض پرتو 24.5/24.5/24.5 میلی متر و الگوی رشته 16 اصلی / 19 صلیب دارد.

نیکول گیبس گه یکی از مطرح ترین بازیکنان جهان در مسابقات تنیس می باشد، راکت Wilson Clash 100 را مورد تائید خود قرار داده و از آن استفاده کرده است.

راکت تنیس Wilson Blade 98 18*20

این راکت به عنوان راکتی کنترل گرا شناخته می شود که وزن 11.4 اونس آن نسبت به نسل قبلی که 11.3 وزن داشت، اندکی بیشتر است. فناوری های به کار رفته در این راکت شامل گرافیت بافته شده و ساخت بازالت می باشد که انعطاف پذیری راکت را افزایش داده و احساس و کنترل را بالا می برد. بازالت سنگی آتشفشانی است که ویژگی هایی مشابه با فایبرگلاس دارد.

فناوری دیگری که در راکت Wilson Blade 98 18*20 استفاده شده و انعطاف پذیری و ثبات را ارتقا داده است، FeelFlex است که جایگزین Countervail شده است. سوراخ های این راکت به نحوی جای گیری شده اند سوئیت پوینت را تا 27% بالا برده و عملکرد کلی راکت را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

قدرتی که راکت Wilson Blade 98 18*20 در اختیار بازیکن قرار می دهد کاملا مناسب است اما دسترسی به تاپ اسپین در سطوح بالاتر نیاز تلاش و مهارت بیشتری دارد.

از نظر ابعاد و وزن، اندازه سر این راکت 632.26 سانتی متر مربع، طول 68.58 سانتی متر، تعادل 4HL، وزن 323 گرم، وزن سوئینگ 334، سفتی 62، عرض فریم 21/21/21 میلی متر و الگوی رشته 18 اصلی / 20 صلیب می باشد.

بازیکنان متعددی راکت Wilson Blade 98 18*20 مورد تائید قرار داده و تجربه استفاده از آن را در بازی های خود داشته اند که از جمله آن ها می توان به استفانوس تسیتسیپاس، دیوید گوفین، میلوس راونیک، الکس دی مینور، دامیر ژومهور، کارن خاچانوف، پابلو کارنو بوستا، سرنا ویلامس، سیمونا هالپ، کیکی برتنس، الینا سویتولینا، لورن دیویس، جلنا استاپنکو و باربارا استریکووا اشاره کرد.

راکت تنیس Wilson Burn 10 v4

در نگاهی کلی، Wilson Burn 10 v4 راکتی متعادل است که با ایجاد تاپ اسپین های کارآمد و عملکرد بالا، اکثریت بازیکنانی که در سطح متوسط تنیس را دنبال می کنند، راضی نگه می دارد. این راکت که نسخ اصلاح شده راکت Wilson Burn می باشد، با برخوداری از گرافیت فیبرکربن سفت و فریمی ضخیم، احساس فوق العاده و قدرت زیاد را در اختیار بازیکن قرار می دهد. در این راکت تمام سوراخ ها به صورت موازی با قاب قرار گرفته است که ضمن ایجاد احساس بهتر، سوئیت پوینت را هم افزایش می دهد. آخرین نسخه راکت Wilson Burn، از نظر طراحی هم دچار تحول شده و رویکردی مینیمالیستی دارد که با حذف ضدحمله، راکتی است که توقعات و انتظارات بازیکنان در سطح متوسط را به شکل مناسبی برآورده می کند.

اجرای ضربات زمینی، ثبات و کارآیی در توپ های برگشتی و تاپ اسپین های مطلوب از جمله نقاط قوت راکت Wilson Burn و قدرت بسیار زیاد که ممکن است کنترل را برای بازیکنان با مهارت متوسط دشوار سازد، از جمله نقاط منفی این راکت می باشد.

اندازه سر این راکت 645.16 سانتی متر، طول 68.58 سانتی متر، تعادل 3HL، وزن 318 گرم، وزن سوئینگ 328، سفتی 71، عرض پرتو 23.5/25/23.5 میلی متر و الگوی رشته 16 اصلی / 19 صلیب می باشد.

راکت تنیس Wilson Ultra 100 v3

سومین نسخه از سری راکت های Wilson Ultra، دارای قابی سبک تر، فریم 11.2 اونسی، هد 100 اینچی می باشد که بازیکنان در سبک ها و سطوح مختلفی را پشتیبانی می کند. فناوری Parallel Drilling که در نسخه های قبلی Wilson Ultra اعمال شده و سوئیت اسپات را افزایش می دهد، در این نسخه نیز به کار گرفته شده است اما فناوری Countervail در این نسخه حذف شده و به جای آن فیبر کربن به این راکت افزوده شده است. فریم Wilson Ultra 100 v3 ضخیم بوده و قدرت و ثبات را توامان برای بازیکن به همراه می آورد که البته طراحی هندسی خاصی که این راکت دارد ثبات را به سطح بالاتری می برد.

در راس این راکت سوئیت پوینت در موقعیت ساعت 3 و 9 قرار دارد و رشته های مقطع در قسمت میانی بلندتر شده و رشته قادر به حرکت آزادانه تری هستند که در نتیجه قدرت افزایش پیدا می کند. استفاده از سیستم Grommet Wilson’s Crush Zone در راکت Wilson Ultra 100 v3 باعث می شود تا ضربات قدرت مضاعفی یافته و زمان سکون توپ بالا برود. بازیکنانی که بالارتین سطح قدرت و سرعت ممکن همراه با کنترل و مدیریت بالا مدنظر آن هاست، این راکت را محصولی قابل اتکا خواهند دانست.

از جمله مزایای استفاده از این راکت می توان به قدرت بالا، تاپ اسپین های آسان و مطمئن و Groundstorkes ثابت  اشاره کرد. در مقابل کنترل متوسطی که این راکت ارائه می دهد ممکن است به مذاق همه بازیکنان خوش نیاید. مخصوصا در بازی های آزمایشی و عکس العمل های تهاجمی. همچنین این راکت با داشتن درجه سختی 73، ممکن است بازو را تحت فشار قرار دهد.

از نظر وزن و ابعاد، اندازه سر این راکت معادل 645.16 سانتی متر مربع، طول آن 68.58 سانتی متر، تعادل 4HL، وزن 295 گرم، وزن سوئینگ 296، سفتی 68، عرض پرتو 24.5/26.5/23.5 میلی متر و الگوی رشته 16 اصلی/19 صلیب می باشد.

کی نیشیکوری، برنا کوریک، فلیسیانو لوپز، کلیدهای مدیسون، کریستینا ملادنوویچ، ویکتوریا آزارنکا و ماریا ساکاری از جمله بازیکنانی هستند که این راکت در مسابفات خود استفاده می کنند.

راکت تنیس Head Radical MP 2021

این راکت که بازیکنان متوسط تا پیشرفته را تا حد زیادی راضی می کند، 11.2 اونس وزن داشته و تعادل آن HL 4pt می باشد. Head Radical MP 2021 98 رشته سر داشته و الگوی رشته آن 16*19 است. تاپسین و کنترل با این راکت فوق العاده است و در آخرین نسخه آن از تکنولوژی Head’s Graphene 360 در شافت و ساعت های 3 و 9 و 12 استفاده می شود که ثبات و قدرت را افزایش می دهد.

در خصوص ویژگی و قابلیت های این راکت باید گفت، Head Radical MP 2021 در ضربات زمینی عملکرد فوق العاده ای داشته و به راحتی می چرخد. قدرت متوسطی که این راکت برای بازیکن فراهم می کند با تکنیک و مهارت بازیکن قابل افزایش است و بازیکنان متوسط و پیشرفته به خوبی از آن استفاده خواهند کرد. عملکرد این راکت در اجرای تاپ اسپین هم بسیار عالی است و قابلیت مانور مطلوبی هم دارد.

از نظر وزن و ابعاد، اندازه سر این راکت معادل 645.16 سانتی متر مربع، طول آن 68.58 سانتی متر، تعادل 4HL، وزن 318 گرم، وزن سوئینگ 326، سفتی 65، عرض پرتو 20/23/21 میلی متر و الگوی رشته 16 اصلی/19 صلیب می باشد.

از جمله بازیکنانی که در بازی ها و مسابقات خود از این راکت استفاده می کنند می توان به اندی موری، تیلور فریتز، دیگو شوارتزمن و اسلون استیونز اشاره کرد.

ما در این مقاله سعی کردیم تا به صورت خلاصه و جامع برترین راکت های روز موجود در بازار را به همراه قابلیت ها و ویژگی های هر یک معرفی کنیم تا هر بازیکن با توجه به خواسته ها و انتظارات خود بتواند مناسب ترین راکت را برگزیند. ورزکالا با تهیه انواع متنوعی از راکت های اورجینال و با کیفیت در فروشگاه خود، آماده خدمت رسانی به بازیکنان و ارسال راکت مدنظر به آن ها می باشد. در صورتی که قصد خرید راکت یا هر محصول ورزشی دیگری را دارید، از فروشگاه ورزکالا غافل نشوید.

واتساپ
ایمیل
لینکدین
تلگرام
فیس بوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

سبد خرید
بدلیل نوسانات قیمت ارز قبل از خرید لطفا قیمت را با مرکز تماس ورزکالا به شماره 02166475791 چک بفرمایید
بدلیل نوسانات قیمت ارز قبل از خرید لطفا قیمت را با مرکز تماس ورزکالا به شماره 02166475791 چک بفرمایید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من