سفارشات خود را برای بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

وبلاگ

باد کردن توپ فوتبال بدون تلمبه

باد کردن توپ فوتبال بدون تلمبه

راه هایی برای باد کردن توپ فوتبال بدون تلمبه

اگر توپ فوتبال شما کم باد شده و پمپ و سوزنی برای تنظیم باد آن ندارید، نگران نباشید چرا که راه های متفرقه ای هم برای باد کردن توپ فوتبال وجود دارد. اندازه توپ های ورزشی متفاوت است و هر یک PSI (فشار حاصل از نیروی یک پوندی بر سطح یک اینچ مربع) مخصوص به خود را دارند. در این مقاله نحوه باد کردن توپ فوتبال بدون پمپ و سوزن را می آموزیم.

استفاده از اسپری های هوا

راحت ترین راه برای باد کردن توپ های کم باد، استفاده از اسپری های فشرده از هوای سرد است. البته برای این کار نیاز به ابزاری باریک و نوک تیز دارید که درون سوراخ کوچک هوا قرار بگیرد.

 

استفاده از بادکنک

راه دیگر خالی کردن باد بادکنک داخل توپ است. به این صورت که بادکنک را باد کرده و سوزن پمپ و یا نی و یا همزن قهوه را به سر آن زده و طرف دیگر را داخل سوراخ توپ بگذارید.

لوله جوهر خودکار ابزار دیگری است که می توان برای بادکردن توپ فوتبال از آن استفاده کرد. برای این کار لوله جوهر را از داخل خودکار خارج کرده و جوهر آن را تخلیه کنید. سر خودکار را برای باز کردن نقطه ورود به پمپ نگه دارید. تکه کوچکی از لوله جوهر را با قیچی ببرید و آن را داخل سوراخ توپ بگذارید. یک گیره کاغذ را صاف و سپس در سوراخ های هوای توپ قرار دهید. اطراف آن را ببرید و قسمت فلزی گیره را بیرون آورده و لوله را بیشتر در داخل توپ داخل ببرید. به این ترتیب می توانید بدون داشتن پمپ و سوزن توپ فوتبال خود را باد کنید.

استفاده از پمپ بادهای پمپ بنزین

اگر هیچ یک از راه های بالا برای شما جواب نداد و یا امکان اجرای آن ها را نداشتید، به پمپ بنزین مراجعه کنید. پمپ بنزین معمولا برای پر کردن لاستیک های کم باد پمپ باد دارند که برای باد کردن توپ هم قابل استفاده است. همچنین فروشگاه های تعمیر دوچرخه و موتور هم مشکل شما را حل خواهند کرد.

توپ فوتبال کم باد

بهترین راه انتخاب توپ های دارای پمپ هوا

با وجود اینکه باد کردن توپ بدون تلمبه و سوزن هم ممکن است، اما برای دوری از دردسرهای آن توصیه می کنیم که از ابتدا توپی بخرید که پمپ هوا در آن اعمال شده باشد. در این توپ ها، مثل میکاسا و مولتن، با بیرون کشیدن قسمت لاستیکی، اهرم پمپ باز می شود و به راحتی می توانید باد توپ خود را تنظیم کنید.

توپ فوتبال سایز 5 پرسی مولتن ونتاژیو 5000-ورزکالا
توپ فوتسال دوختی میکاسا AURA 45 سبز ورزکالا
برای خرید توپ های باکیفیت می توانید به سایت ورزکالا مراجعه و انواع توپ های مناسب رشته های ورزشی مختلف را با کیفیت بالا و در نسخه اورجینال، تهیه کنید.
واتساپ
ایمیل
لینکدین
تلگرام
فیس بوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفده =

سبد خرید
بدلیل نوسانات قیمت ارز قبل از خرید لطفا قیمت را با مرکز تماس ورزکالا به شماره 02166475791 چک بفرمایید
بدلیل نوسانات قیمت ارز قبل از خرید لطفا قیمت را با مرکز تماس ورزکالا به شماره 02166475791 چک بفرمایید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من