افیلیت-همکاری-با-ورزکالا-3-min

چرا همکاری در فروش ورزکالا

تیم ورزشی ورزکالا ، تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی می‌باشد. هدف اصلی ورزکالا ، ارائه بهتر و با کیفیت تر خدمات به مشتریان می‌باشد. این بار ورزکالا راه حلی برای همکاری مربیان و فروشندگان ورزشی پیدا کرده است تا بتوانند به راحتی با همکاری با ورزکالا ، کسب در آمد داشته باشند.

سیستم همکاری در فروش ورزکالا ، پرتال مربیان نام داشته و بستر کسب درآمد را برای مربیان و کسانی که می‌توانند به فروش محصول در ورزکالا کمک کنند محیا کرده است.

در این سیستم کد تخفیفی مختص به هر مربی ایجاد می‌شود. مربی می‌تواند با ارائه این کد تخفیف به هنرجوها و همچنین شاگردان خود ، باعث فروش محصول در ورزکالا شود. پس از خرید محصول از ورزکالا توسط کاربر ، درصدی تحت عنوان همکاری در فروش در کیف پول مربی قرار می‌گیرد.

ورزکالا با هدف جلب رضایت مشتری و نمایندگان فروش ، سعی کرده است محصولات خود را با بهترین قیمت ممکن عرضه کند .

همکاری در فروش افیلیت ورزکالا

نحوه ثبت نام در پرتال نمایندگان

ابتدا با کلیک بر روی لینک زیر ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید.

نکته: در هنگام ثبت نام لطفا عکس کارت مربی گری (در صورت مربی بودن) و یا عکس از پروانه کسب خود (در صورت فروشنده بودن) را در فرم ثبت نام آپلود کنید.

  1. بعد از ثبت نام و ارائه کامل اطلاعات ، تیم پشتیبانی کد مخصوص شما را که شامل تخفیف و درصد پورسانت می‌باشد را برای شما ارسال خواهد کرد.
  2. برای سهولت در ارائه کد تخفیف ، یک کارت ویزیت دیجیتالی که شامل نام و خانوادگی مربی ، رشته ورزشی و کد تخفیف مربوطه است برای شما ارسال خواهد شد.
نحوه-همکاری-با-پرتال-مربیان-ورزکالا-min

نحوه عمل کردن پرتال نمایندگان

همان طور که گفته شد ، بعد از ثبت نام ، کد تخفیفی مختص به شما ایجاد شده و برای شما ارسال می‌شود. شما همکار گرامی می‌توانید با پخش کردن این کد کسب درآمد کنید.

در واقع این کد شامل یک کد تخفیف برای کاربر و کد معرفی شما است.در صورت انجام خرید با استفاده از این کد (تکمیل سفارش و عدم مرجوعی محصول بعد از 7 روز کاری) ، درصد تخفیفی برای کاربر و یک درصد پورسانت برای شما لحاظ می‌شود.

این پورسانت بعد از تایید کارشناسان ورزکالا ، در کیف پول حساب کاربری شما قرار داده می‌شود.

نحوه-همکاری-پرتال-مربیان-2-ورزکالا-min

نحوه دریافت اعتبار کیف پول

برای دریافت درصد دو روش وجود دارد:

روش اول : استفاده از اعتبار کیف پول برای خرید محصول
شما می‌توانید برای پرداخت هزینه خرید یک محصول  از اعتبار کیف پول خود استفاده کنید.

روش دوم: در خواست انتقال بانکی

شما می‌توانید با ثبت درخواست ( تیکت ) مبلغ اعتبار کیف پول خود را از طریق انتقال بانکی دریافت کنید.