سفارشات خود را برای بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

وبلاگ

معرفی پنج برند برتر کفش اسکیت

پنج برند برتر اسکیت

امروزه با توجه به بیشتر شدن طرفداران ورزش اسکیت ، برندهای مختلفی در زمینه تولید کفش اسکیت فعالیت می‌کنند. اما محصولات این برندها ، دارای کیفیت یکسانی نبوده و این امر باعث سخت شدن انتخاب کفش اسکیت برای خریداران می‌شود. در این مقاله ورزکالا  سعی کرده است پنج برند محبوبی که محصولات آن دارای کیفیت مناسبی است معرفی کند. تا خریداران بتوانند با آسودگی انتخاب خود را انجام دهند.

همان طور که گفته شد امروزه اسکیت‌های زیادی توسط شرکت‌های سازننده به بازار عرضه می‌شود که در نگاه اول شاید همه‌ی آن‌ها مناسب به نظر برسد. و به همین دلیل دغدغه‌ی بیشتر افراد هنگام خرید و انتخاب کفش مناسب سر درگمی در انتخاب برند ، ویژگی ، امکانات ، کیفیت و استاندارد می‌باشد اما با داشتن یک سری اطاعات می‌توانید خرید مناسب تری برای خود رقم بزنید.

همه‌ی افراد به دنبال بهترین برند کفش اسکیت می‌باشند اما واژه بهترین از نظر هرفرد متفاوت می‌باشد. هدف از معرفی بهترین برند اسکیت ، در این مقاله برندی می‌باشد که در علاوه بر داشتن قیمت مناسب ، کیفیت ایده آلی را نسبت به قیمت خود داشته باشد.

دراین مقاله سعی می‌کنیم شما را با معروف‌ترین برند‌های اسکیت از جمله کمپانی فلایینگ ایگل ، کمپانی روسز ، فری استایل ، رولر بلید و کالری آشنا کنیم.

برند فلایینگ ایگل (Flying Eagle)

flying eagle

برند فلایینگ ایگل یکی از بهترین و معروف ترین برندها بین تمامی برندهای اسکیت می‌باشد. دلیل محبوبیت این برند تولید اسکیت‌های حرفه‌ای برای بزرگسالان و همچنین تولید اسکیت‌های با سطح کیفیت بسیار عالی برای کودکان و نوجوانان می‌باشد.

شرکت فلایینگ ایگل یک شرکت چند ملیتی می‌باشد که توانسته با کیفیت خود شهرت جهانی پیدا کند. محصولات شرکت فلایینگ ایگل در کشور چین تولید می‌شود اما باید به این نکته توجه کرد که محصولات تولید شده در flying eagle توسط مهندسین و طراحان اسپانیای طراحی  شده و به همین دلیل در طراحی و ساخت محصولات خود حساسیت بسیار بالایی را به خرج می‌دهد. ثمره این حساسیت ، تولید محصولاتی بی نقص می‌باشد.

با توجه به کیفیت محصولات برند فلایینگ ایگل ، همه محصولات فلایینگ ایگل دارای  تمامی استانداردهای مجاز را داراست .

مهم‌ترین مزیت برند فلایینگ ایگل علاوه بر کیفیت عالی و دوام بالا ، قیمت مناسب و اقتصادی آن است که آن را تبدیل به انتخابی بی نظیر کرده است . به همین دلیلی برند فلایینگ ایگل در بازار ایران نیز یکتاز بوده و بیشترین تقاضا را در بین اسکیت‌های مختلف دارد.

کفش‌های برند فلایینگ ایگل دارای رویه هارد و انعطاف پذیر می‌باشد بوده و دارای طول عمر بالایی می‌باشد. برندفلایینگ در بین تمامی برندهای کفش اسکیت بهترین می‌باشد . از ویژگی‌های خوب اسکیت تولید این شرکت می‌توان به جنس مناسب بوت ، تیغه و چرخ اشاره کرد.

برند روسز (Roces)

rocess-logo2

کی دیگر از برندهای خوب و با کیفیت که در جایگاه دومی (بعد از برند فلایینگ ایگل) قرار می‌گیرد ، برند روسز می‌باشد. برند روسز یک کمپانی با ملیت ایتالیایی می‌باشد که دارای تجربه بسیار بالایی در زمینه طراحی و تولید اسکیت می‌باشد. به طوری که محصولات این برند به زیبایی و استحکام و راحتی شهرت دارند.

یکی از دلایل اصلی مشهور شدن برند روسز ، همان طور که گفته شد ، کیفیت ، طول عمر و استحکام محصولات تولید شده توسط این برند ایتالیایی است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این برند ، مقرون و به صرفه بودن محصولات این برند به نسبت قیمت آن است.

برند فری استایل (Free Style)

free style logo

یکی دیگر از شرکت‌های نسبتا قدیمی و با سابقه در زمینه تولید اسکیت شرکت فری استایل می‌باشد که به دلیل تولید اسکیت‌های مدرن ، زیبا و با کیفیت معروف شده است.

شرکت اسکیت فری استایل یک شرکت چینی می‌باشد که طراحی محصولات آن توسط مهندسین اسپانیایی انجام می‌شود . به همین خاطر محصولات این برند نیز دارای استانداردهای لازم است. برند فری استایل دارای تنوع بسیار زیادی از نظر مدل و طرح می‌باشد به همین دلیل طرفداران زیادی با سنین مختلف داراست.

اسکیت‌های برند فری استایل نیز با توجه به قیمت و کیفیت ، جزو اسکیت‌های مقرون و به صرفه محسوب می‌شود و در رتبه سوم قرار می‌گیرد.

برند رولربلید(Roller blade)

rollerblade logo

یکی دیگر از بهترین برندهایی که در زمینه تولید اسکیت مخصوص خردسالان بسیار خوب فعالیت می‌کند، برند رولربلید می‌باشد که تاریخچه طراحی آن به برادران اولسون که هاکی بازی میکردند، برمیگردد.

از جمله نو آوری‌های این گروه ، می‌توان به استفاده از مواد مدرن تری مانند پلاستیک برای ساخت اسکیت ، قرار دادن ترمز (ترمز انگشتی لاستیکی) برای متوقف کردن اسکیت اشاره کرد.

شرکت برادران اولسون یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید اسکیت‌های مبتدی تا حرفه‌ای محسوب می‌شود.

این کمپانی اسکیت‌های مختلفی را برای مردان ، زنان ، کودکان و غیره در سبک‌های مختلفی همچون سبک سرعت ، شهری و عمومی تولید کرده است .

برند کالری (calary)

برند کالری یک برند چینی و جزو برندهای تازه وارد در این عرصه می‌باشد. ویژگی اصلی این برند مقرون و به صرفه‌ بودن محصولات تولید شده توسط این برند است.این برند با توجه به این که یک برند تازه وارد است. می‌کوشد کیفیت محصولات خود را به سطح کیفیت برندهای مطرح مثل فلایینگ ایگل ، روسز و غیره برساند.

محصولات برند کالاری ، برای افرادی که قصد یادگیری ورزش اسکیت را دارند و یا هزنیه لازم برای خرید یک اسکیت گران قیمت را ندارند بسیار مناسب می‌باشد.

رتبهبرندکشور سازندهطراحی
1فلایینگ ایگلچیناسپانیا
2روسزچینایتالیا
3فری استایلچیناسپانیا
4رولر بلیدچیناسپانیا
5کالاریچینچین

بهترین مارک اسکیت در ایران

بهترین برندهای اسکیت در ایران  که توانسته اند ، سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند ، برند فلایینگ ایگل ، روسز و کالری می‌باشد. این برندها تحت لیسانس کشور اسپانیا و تولید شده در کشور چین است .مرغوبیت و کیفیت محصولات فلایینگ ایگل زبان زد اسکیت سواران و مربیان این حوزه بوده و می‌توان با امنیت خاطر این برند را خریداری کرد.

 

روسز و کالری نیز از دیگر برندهای محبوب موجود در بازار است که اسکیت‌های با کیفیت و در عین حال خوش قیمت را

تولید می‌کنند.

این سه برند ، دارای تنوع بسیار زیادی از نظر مدل بوده و می‌توان گفت برای هر سلیقه و برای هر سبک بازی اسکیت، یک محصول ایده آل دارد.

بهترین برند اسکیت بچگانه

اسکیت بچگانه ، یکی از پر فروش ترین نوع اسکیت در بازار است. به همین دلیل برندهای مختلف تولید کننده اسکیت ، محصولات مختلفی را تخت عنوان اسکیت بچگانه تولید و روانه بازار می‌کنند. اما هر برند دارای نقطه ضعف و قوت خاصی می‌باشد.

در بین برندهای معرفه شده در بالا و همچنین برندهای موجود در بازار ، برند فلایینگ ایگل یکتاز بوده و بیشترین حجم طرفدار را در بین مارکهای اسکیت بچگانه دارد. فلایینگ ایگل دارای تنوع بسیار زیادی از نظر محصول بوده که به محبوبیت این برند چینی می‌‎افزاید.

از دیگر برندهای برتر اسکیت، می‌توان به برند روسز اشاره کرد. این برند نیز محصولات اصلی خود را برای سنین پایین مثل کودکان و نوجوانان تولید می‌کند.

تمامی برندهای معرفی شده دراین مقاله از بهترین برندهای موجود دربازار می‌باشد که از کیفیت بالایی برخورد دار هستند اما هر کدام از برندهای معرفی شده با توجه به ویژگی‌هایی که دارند ممکن است برای افراد مختلفی مناسب باشد. در صورتی که از انتخاب برند کفش اسکیت خود دچار شک و تردید بودین می‌توانید با تیم ورزکالا تماس بگیرین تا راهنمایی‌هایی لازم در این رابطه برای شما ارائه دهیم.

واتساپ
ایمیل
لینکدین
تلگرام
فیس بوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

سبد خرید
بدلیل نوسانات قیمت ارز قبل از خرید لطفا قیمت را با مرکز تماس ورزکالا به شماره 02166475791 چک بفرمایید
بدلیل نوسانات قیمت ارز قبل از خرید لطفا قیمت را با مرکز تماس ورزکالا به شماره 02166475791 چک بفرمایید
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من